00:00
00:00
View Profile ljkDICKJUSTICE
JUST TRYIN' TO MAKE SOME MUZAK... I love electronic music, and hopefully i'll make a bunch of different genres for people!!!

22, Male

NUTHIN'

high

Somewhere in Florida

10/18/11

Level:
1
Exp Points:
10 / 20
Exp Rank:
3,557,727
Vote Power:
1.50 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
Whistle:
Normal
Medals:
41

ljkDICKJUSTICE's News

Posted by ljkDICKJUSTICE - June 18th, 2014


its been so friggin long since ive posted something and i think this song sucks less ass than the rest of my shitty tracks so here's my new muzak and listen to it!

thanks to all 7 of you who follow me lol youre the real mvp here


Posted by ljkDICKJUSTICE - September 3rd, 2013


finally made my remix of Cahzmana's Game Over!
the complete title is Game Over! (DICKJUSTICE'S ghetto manwich mashup) in case you were wondering!
go check it out!


Posted by ljkDICKJUSTICE - June 18th, 2013


i haven't been on because my hard drive corrupted, meaning 6 wips and a remix i was doing of cahzmanas song game over is all gone.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!


Posted by ljkDICKJUSTICE - April 6th, 2013


hey there, i'm a self proclaimed complextro artist, and i wanna say why.
i like this subgenre as an offbeat of electro since it takes the best of both house and dubstep and mashes it together.
as for actually producing it, you need several more active instruments than a normal house song, which makes mastering a bit more difficult, but usually everything is around the mid-level.
as for the drop, i feel it should be a "surprise". if you take a good complextro song, you can't really tell it's complextro until the drop. the point is to have a good house song, then you add complexity to the drop.
it's hard for me personally to get rid of distortion in my mixes, but i hope i get better! i can make the songs sound "full" without dirtying up the overall mix so i gotta stay positive...
i'm remixing my song combo breaker to show one years progress from when that song was made, hopefully to show how much better i've become, and i'm hopefully gonna remix a WIP by timmy cahzmana, so just look at my music for now and lemme know what you think about complextro!


Posted by ljkDICKJUSTICE - December 8th, 2012


i'll be making a new complextro and even a hard electro track hopefully in the next few weeks, so stay tuned!!!

NEW MUSIC SOON!


Posted by ljkDICKJUSTICE - November 24th, 2012


i've probably made that my primary genre, anyone else make complextro?


Posted by ljkDICKJUSTICE - November 17th, 2012


CHECK IT!!!


Posted by ljkDICKJUSTICE - August 18th, 2012


all of my mixes will be on soundcloud at this URL!

http://soundcloud.com/dickjustice


Posted by ljkDICKJUSTICE - August 16th, 2012


if you get the chance go to my soundcloud, which is DICKJUSTICE!
just uploaded a stupid mix i hope you enjoy!

STUPID MIX ON MY SOUNDCLOUD


Posted by ljkDICKJUSTICE - August 2nd, 2012


i dunno what it is, i'm just really lazy lately, so i haven't posted anything, like at all....
also, make sure to properly brush your teeth at least twice a day!